Myślę, że czas napisać i uświadomić was o czym tak naprawdę będzie ten blog. Początkowe wrażenia po przeczytaniu dwóch pierwszych postów mogą być naprawdę różne. Choć większość z was pewnie pomyślała, że blog będzie o mnie i moim codziennym życiu.
Tak i nie. Nie będę opisywał każdego przeżytego dnia i uczuć jakie mi towarzyszą, tego co robiłem a czego nie robiłem. Jednym krótkim zdaniem: Skupie się na przedstawieniu tego w jaki sposób Ja postrzegam świat. Być może swoimi postami wniosę coś nowego do waszego życia. Taki mam cel.

W dzisiejszych czasach, trudnych czasach, żyjemy w ciągłym biegu, napędzeni pracą, nauką, obowiązkami. Staramy się dogonić tych, którzy osiągnęli coś więcej. Świat z dnia na dzień, z minuty na minutę zmienia się i nic z tym nie możemy zrobić, musimy biec żeby nie zostać w tyle. Często z tego pośpiechu przeoczamy wiele ważnych chwil w naszym życiu które mogły by sprawić, że stalibyśmy się szczęśliwsi niż gdybyśmy wygrali główną nagrodę w biegu bez celu.
Przez to wszystko zapominamy co jest dla nas naprawdę ważne.