Wiem. W pierwszym poście nie napisałem kompletnie nic o sobie, zaraz to naprawię.

Więc Mam na imię Paweł, mam 21 lat. Czym się zajmuje? Hmm, Piszę książki. Tak to wydaje się dziwne zapewne dla wielu z was.
We współczesnych czasach, gdzie naprawdę ogromną rolę odgrywa technologia mało ludzi decyduje się zostać pisarzem lub cokolwiek robić w tym kierunku. Więc dlaczego ja akurat chciałbym nim być?
Sam się zastanawiam. Jeszcze trzy lata temu nie przeszła by mi przez głowę informacja o tym, że zacznę pisać swoją książkę. Dzisiaj mam pomysł i fabułę na co najmniej pięć powieści i gdzieś głęboko czuje, że to co robię jest tym co chcę robić, mimo tego, że jestem naprawdę niemowlęciem w tej dziedzinie i wiem jak ciężko jest się wybić, ale klepanie nawet bezsensownych zdań wymyślonych gdzieś przez zakątki mojej wyobraźni sprawiają, że czuję się wolny, bez ograniczeń.

Kartka nie ocenia, nie daje odpowiedzi, przyjmuje to co na niej wyryjesz, nawet najgorszą prawdę i najwspanialszą głupotę. To właśnie skłoniło mnie do podążania tą drogą, wiedza, że jedyną granicą jaka istnieje jest moja wyobraźnia.
Każda zapełniona kartka, nawet ta która zostanie strawiona przez bezlitosne płomienie ognia sprawi, że zrobię kolejny krok na mojej drodze, drodze do domu.